ermm,before start a,i nid to thanks to a girl^^
Ain,u noe y?
hehe because today i went school very early~
and i sat her place coz near switch n the place in dark^^
then after see her place a!
i success menakutkan a guy- -',u noe y?
haha b4 he entered the cls,i opened the light!
and he think that he saw ghost>light opened auto~
hehe!
1)like wat i said juz now,i success menakutkan a guy~
2)arvind copy me- -menakutkan other ppl,after he dikena oleh soo~^^~
3)chung come,chat with him about game...
4)take add math book...give back ong(alpha)....
5)=.=saje lalu tepi kls beta byk kali- -
6)yasin....cikgu soh served talk about FACEBOOK
^^
7)lucky teacher soh x kenal and no ask me anything...if no a....
8)ok,bacaan yasin finish~balik kls...moral...go other cls...
9)1st thing i do in the other cls is!45* angel!
10)thy go other cls already= =,so sad....
11)sit with sara n do moral work together n discuss science subjek~
12)science~go back to cls...malay guy still study~hehe kacau beta cls!coz no ppl in thr- -
13)how i kacau the kls?hlp the clean papan putih- -,so lame....
14)science~past like the speed of light...,so fast....
15)after science is...rehat?i think so...malas check the jadual...
16)rehat wht i do is...teman ong...pass up his bio report= =
17)n go kacau kacau kls beta^^but no ppl thr...so ...boring...
18)haiz,pj kls~teacher teach leh~aiyoyoyo forget take buku latihan...balik kls again...
19)hehe :P went back to kls~
20)sejarah...bakeman teach...ok la...not so bad...
21)hehe juz remember!got a reason can curi curi entered the beta cls for few minute or second!
wahahahahaha
22)chung~take the book to ong(beta)suddenly joking already~
23)i think the girl saw my presence^^
24)bm cls!go pss!long time no went thr already~but anyway,go beta again with a happy smile!
25)lucky is the teacher~bz n like smile's teacher^^
26)i call chung...he come...fyna...cari pasal ni...x nak dtg...the girl not yet sense me...
27)yo...masuk pintu belakang...omg....ain tu....bagi tau girl tu ke?!!!
28)stand by mode saya dah fail...start malu sikit + cikgu bm tu ....nak g pss segera!
29)sedih juga x leh tengok muka dia...
30)anyway,happy juga,sebab semasa chung dtg,i dah tengok dia~
31)dia tu sgt bosan~baring kat meja je^^'
32)siapa suruh math too pro...masa add math mesti bosan~kadang kadang saya pun mcm tu= =
33)okok la,tulis sampai sini^^
thx tengok~
bosan x'.'?
entah la...
No comments:
Post a Comment